fredag 8. februar 2013

Vimpelrekke med navn

Det var kjekt å finne fram symaskina igjen.
Denne gangen vart det sydd bursdagsgave.
 
Vimpelrekke til ei prinsesse som fylte 3år.
I lyse rosafarger,
og med bokstavene malt på i sølv,
med stoffmaling.
 Eg har brukt "silkebånd" til bånd.
 Pga. sjukdom, har vi ikkje fått gitt gava enda...
Håper den fell i smak.
 
Har du lyst på vimpelrekke?
 
Ta kontakt på
 
eller på innboksen på

lørdag 2. februar 2013

Ulveører

I dag fekk eg besøk av niesa mi.
Ho skal kle seg ut som ulv
i eit utklednings bursdagsselskap.
Ho trengte ører....
 Eg hadde akkurat klipt sund ei skjorte,
som eg har tenkt å sy guttebukser av.
Eg klipte av fremste delen på skjorte ermene.
Det blei ører.
Den lange biten frampå skjorta, med alle knappehullene på,
blei bandet som vi sydde ørene fast på.
Vi gjorde det enkelt, så dei er ikkje fora...
Men jenta vart fornøgd.
Her er min vakre niese.
Ulve nasen har ho laga sjølv - ho har god fantasi, og er kreativ.
Ser du likhet?

tirsdag 27. november 2012

Poseholdere

Tok på meg eit lite oppdrag.
Det var ei som etterlyste poseholdere,
og eg tilbydde meg å sy.
 
(Vil du bestille? Ta kontakt på hjemme.bra@gmail.com, eller på facebook).
 
Ein vart til to...
 Denne er litt meir turkis i virkligheten.
Dekorert med ei enkel stjerne, ein tre knapp og litt hampe-tau.
Og med merke bakpå.
Den andre er i grått, kraftig stoff.
Dekorert med ei stjerne med ein knapp på.
Størrelsen er ca 22 x 56 cm.
Hempa er i samme farge som stjerna.
Denne også har merket mitt bakpå.
Slike er mest sansynlig også å få kjøpt på Kingelveven, Giske kommune.
Der selg dei mykje fint.

torsdag 22. november 2012

Forklekjole # 14

Denne forklekjolen sydde eg til
lillejenta mi.
Dei ho har begynner å bli litt små...
Ein ny variant i pyntinga...
Tre jojo-blomster på rad,
med forskjellige knapper til pynt.
Sydd i ruta bomullstoff på denne sida.
Slik er den bakfra:
 Denne sida er sydd av mormors bluse.
Det er linstoff, med vakre blomstrer på.
Passer nok ekstra godt til våren og sommeren :-) 

søndag 18. november 2012

Forklekjole # 13

Forklekjole # 13
er til ei lite jente som skal bli født i disse dager.
På denne sida er ei lita lomme med ein jojoblomster på.
Denne andre sida har også ei lomme,
men nede på forklekjolen.
Pynta med to jojo-blomster laga av samme stoffet
som på den andre sida av kjolen.
 Kjolen sett bakfra,
med mARTe merket.


fredag 16. november 2012

FØRJULS SALG

Jeg selger ut disse forklekjolene,
og guttebuksa
til redusert pris.
 
 
Spar 40%
 
Reduserer prisen fra 200,-
til 140,-
 
For meir informasjon og bilder av dei enkelte produkta:
Trykk på etiketten "Til salgs"
til høgre for innlegget her.
Da vil alle produkta som er til salgs vises.

(*Forklekjolen nr 4 frå høgre er solgt.)
 
Bestilling kan sendes til:
 
 
eller du kan skrive melding til meg på facebook:
 

fredag 19. oktober 2012

Forklekjole # 12

Forklekjole # 12
er sydd på bestilling.
 Har pynta lomme med ein blonde.
 Andre sida har tre jojo-blomster til pynt.
(Alltid vanskelig å få riktig farge på bildet...
Dette stoffet har ein varmere farge enn bildet gir uttrykk av).
 Klar til levering.
Med lapp designa av gk desig
Eg har begynt på ein forklekjole lik # 12,
i str. ca 68-74.
Er du interessert i den, så ta kontakt.
"førstemann til mølla"