torsdag 28. mars 2013

Bukse til babygutt

Bukse til babygutt,
str. 68/74
 
Denne blei sydd for å gi vekk i gave
på ein babyshower.
 Lommene er på framsida.
Og den har strikk i midja.

 Og strikk nede på beina.
 Slik er baksida.

lørdag 23. mars 2013

Poseholder til salgs

Poseholder sydd i grått, ruta kraftig stoff.
Med stjerne applikert på,
og ein knapp til pynt.

Til salgs for kr. 140,- (porto inkludert)

Ønsker du å kjøpe denne,
eller vil bestille poseholder i andre farger?
Ta kontakt!

Miriam's nye vårbukse

Jenta mi veks, og trenger større bukser.
Denne buksa er sydd av bomullstoff,
og med blonder i samme farge.
 Eg hadde tenkt å ha den litt annaleis nederst,
men det var ei som tok saksa i egen hånd
og klipte eit hakk...
Så vi måtte improvisere litt.
Men resultatet vart bra det.
 No er det blonder berre framme på beina,
og ikkje heilt rundt, som eg først hadde tenkt.
Har også blonder rundt midja.
Denne buksa er ca str 3 år.

torsdag 14. mars 2013

Vår/sommer bukse til jente - SOLGT

Små-blomstra jentebukse med grønne detaljer,
sydd av bomullstoff.
Str. 86-92
Pris 200,- (porto inkludert)
Strikk i livet. 
 Og nede på beina.
Ta kontakt dersom du vil kjøpe den :-)

Vår bukse til jente

Små-blomstra jente bukse i bomull stoff.
Vid, pose-bukse.
Str. 3 år.
Pris 200,- (porto inkludert)
 Sydd med strikk nede på beina,
og i midja.

 Vanskelig å få fram heilt rett farge på bilda.
Men dette sist bildet gir eit ganske rett bilde.
 
Har du eit stoff du liker godt liggende,
som du vil ha sydd om til bukse eller forklekjole?
Ta kontakt :-)

mandag 11. mars 2013

Give away for design by mARTe hos:

Hos En familie - en inntekt.
Klikk på bildet og finn give away'en!
Da finn du ut korleis du kan delta.
 Og bli med på trekkninga av premie frå:
Bli med da vel!
 
Det er GRATIS   :-)

torsdag 28. februar 2013

Black n white - guttebukse str 2-2 1/2 år

Da er eg endelig ferdig med eit nytt klesplagg.
Ei guttebukse,
sydd av ei herreskjorte,
Smale striper i svart og kvitt.
 Det var vanskelig å ta gode bilder av dette stoffet -
og i lyset frå ein "gråversdag".
Siste bildet viser best korleis stoffet er.
Det er ganske tynt, og luftig.
Flott med strømpebukse under på kalde dager,
og luftig og lett på varme dager.
Ei "tøff-finbukse"
 I linninga er det både strikk og knytebånd.
Knappane er berre til pynt :-)
 Nederst på føttene er det strikk.
Og stripene på stoffet går andre veien.
Til salgs for kr. 200,-
 
Ps. Vil du sjå nokon av kleda, og kjenne på stoffet :-)
så er du velkommen til det!
 
Du kan ta kontakt på epost
 
eller via facebook sida mi,
på innboksen.