fredag 26. april 2013

Orange bukse med massevis av katter på.

Den flinke modellen min (2 1/2 år)
viser fram siste sydde bukse.
Denne blir ikkje til salgs,
for jenta ville ha den :-)
 Sydd i eit tynt og lett stoff.
Blir deilig å bruke i sommer.
 Buksa bake.
 Og eit bilde med genseren utanpå buksa.
 Denne buksa er re-design.
Lillejenta mi og eg var på bytur, da vi kom over denne toppen på salg.
Den var til damer, str. 40-42.
Store størrelser gir meir stoff ;-)
I går og i dag har eg klipt og sydd,
og toppen blei til denne koselige buksa.
Det blir kanskje eit matchende panneband også etterkvart...
Har du eit klesplagg liggende, som du liker stoffet på,
men som kanskje ikkje har "rette" fasongen?
Tenk RE-DESIGN :-)

torsdag 28. mars 2013

Bukse til babygutt

Bukse til babygutt,
str. 68/74
 
Denne blei sydd for å gi vekk i gave
på ein babyshower.
 Lommene er på framsida.
Og den har strikk i midja.

 Og strikk nede på beina.
 Slik er baksida.

lørdag 23. mars 2013

Poseholder til salgs

Poseholder sydd i grått, ruta kraftig stoff.
Med stjerne applikert på,
og ein knapp til pynt.

Til salgs for kr. 140,- (porto inkludert)

Ønsker du å kjøpe denne,
eller vil bestille poseholder i andre farger?
Ta kontakt!

Miriam's nye vårbukse

Jenta mi veks, og trenger større bukser.
Denne buksa er sydd av bomullstoff,
og med blonder i samme farge.
 Eg hadde tenkt å ha den litt annaleis nederst,
men det var ei som tok saksa i egen hånd
og klipte eit hakk...
Så vi måtte improvisere litt.
Men resultatet vart bra det.
 No er det blonder berre framme på beina,
og ikkje heilt rundt, som eg først hadde tenkt.
Har også blonder rundt midja.
Denne buksa er ca str 3 år.

torsdag 14. mars 2013

Vår/sommer bukse til jente - SOLGT

Små-blomstra jentebukse med grønne detaljer,
sydd av bomullstoff.
Str. 86-92
Pris 200,- (porto inkludert)
Strikk i livet. 
 Og nede på beina.
Ta kontakt dersom du vil kjøpe den :-)

Vår bukse til jente

Små-blomstra jente bukse i bomull stoff.
Vid, pose-bukse.
Str. 3 år.
Pris 200,- (porto inkludert)
 Sydd med strikk nede på beina,
og i midja.

 Vanskelig å få fram heilt rett farge på bilda.
Men dette sist bildet gir eit ganske rett bilde.
 
Har du eit stoff du liker godt liggende,
som du vil ha sydd om til bukse eller forklekjole?
Ta kontakt :-)

mandag 11. mars 2013

Give away for design by mARTe hos:

Hos En familie - en inntekt.
Klikk på bildet og finn give away'en!
Da finn du ut korleis du kan delta.
 Og bli med på trekkninga av premie frå:
Bli med da vel!
 
Det er GRATIS   :-)