onsdag 26. juni 2013

Forklekjole #16

Forklekjole #16 - SOLGT
Str. 74-80
Pris: 200,-

For den som liker farger!
Og mønster :-)

Sydd av 100% bomull
 Ei side full av fargeglade blomster
på svart bakgrunn.
Andre side er stripete,
i glade farger.
 Slik er den eine sida bake.
Ta kontakt dersom du vil kjøpe.
Prisen er inkludert porto dersom den skal sendes innen Norge.

hjemme.bra@gmail.com

tirsdag 25. juni 2013

Forklekjole # 15 - Solgt

Forklekjole # 15
er sydd på bestilling.
Kjempekoselig med bestillinger.
Eg sendte bilder av stoffa mine til kunden,
og ho valgte ut dei to ho ville eg skulle sy av.

Forklekjolen er str. 74-80
Småblomstra stoff i kvitt og blått på eine sida.
 Beige stoff med lyse-lyse-rosa prikker på andre sida.
 To i en
for bare 200,-
Heimesydd, og ikkje masseprodusert :-)


lørdag 22. juni 2013

Bukse til babygutt

Bukse til babygutt.
Str. ca 68
Sydd i kraftig bomullstoff,
grått og offwhite med rutamønster.
 Merkelapp inni buksa.
 Strikk i livet og nede på buksebeina.
Denne buksa blir gitt i gave til ein liten gut :-)

torsdag 13. juni 2013

Nydelige jenter i nye mARTe-skjørt

Så kjekt å få bestilling på skjørt frå to nydelig jenter!
Etter lang pause frå symaskina,
pga. ekstra trøtthet og litt kvalme,
var det kjekt å få eit lite puff og komme igang igjen!
 Jentene kom på besøk og valgte seg stoff
frå amerikastoff-haugen.
Yngste jenta valgte dette lyserosa stoffet
med brune prikker på.
 Gøy å svinge seg rundt,
og få skjørtet til å stå nesten heilt rett ut.
 Storejenta valgte eit fargerikt stoff.
Svart i bunnen, og med massevis av
fargerike blomster på.
 Flotte modeller,
som kan å posere.
 Og som svingte seg med stil!
Ønsker du skjørt?
Pris; dersom du har stoff sjølv, kan eg sy for kun kr100,-
Pris; for stoff og saum, frå kr 200,- til kr 250,- alt etter størrelse

Ta kontakt ved ønske om bestilling.

fredag 26. april 2013

Orange bukse med massevis av katter på.

Den flinke modellen min (2 1/2 år)
viser fram siste sydde bukse.
Denne blir ikkje til salgs,
for jenta ville ha den :-)
 Sydd i eit tynt og lett stoff.
Blir deilig å bruke i sommer.
 Buksa bake.
 Og eit bilde med genseren utanpå buksa.
 Denne buksa er re-design.
Lillejenta mi og eg var på bytur, da vi kom over denne toppen på salg.
Den var til damer, str. 40-42.
Store størrelser gir meir stoff ;-)
I går og i dag har eg klipt og sydd,
og toppen blei til denne koselige buksa.
Det blir kanskje eit matchende panneband også etterkvart...
Har du eit klesplagg liggende, som du liker stoffet på,
men som kanskje ikkje har "rette" fasongen?
Tenk RE-DESIGN :-)

torsdag 28. mars 2013

Bukse til babygutt

Bukse til babygutt,
str. 68/74
 
Denne blei sydd for å gi vekk i gave
på ein babyshower.
 Lommene er på framsida.
Og den har strikk i midja.

 Og strikk nede på beina.
 Slik er baksida.

lørdag 23. mars 2013

Poseholder til salgs

Poseholder sydd i grått, ruta kraftig stoff.
Med stjerne applikert på,
og ein knapp til pynt.

Til salgs for kr. 140,- (porto inkludert)

Ønsker du å kjøpe denne,
eller vil bestille poseholder i andre farger?
Ta kontakt!