mandag 23. september 2013

Bukser - SOLGT

Eg har sydd to bukser av dette vakre
bomull sateng stoffet.
Ei i str.68
og ei i str.86.

Eg har mykje av dette stoffet.
Eg synes det passe like godt til både jente og gutt.
Så vil du bestille bukse,
eller forklekjole, sydd av det så ta kontakt.

Hjemme.bra@gmail.com

Forklekjoler #20 #21 og #22 - SOLGT

Tre forklekjoler sydd på bestilling.
Ein i lys blå-turskis.
Prikkete på eine sida,
 Små blomstra på andre sida.
 Neste er med lomme, og pynt på eine sida.
Beige med lyserosa prikker på eine sida.
 Bilde av lomma
med jojo-blomster på.
 Andre sida i lyserosa med brunt mønster.

 Tredje forklekjoln i grått og kvitt
på eine sida.
 Her sett bakfra...
 Lys lilla med kvite striper på andre sida.
 Ei som ville prøve,
men som fann ut at den var nok for liten til ho...

Ønsker du å bestille forklekjole?
Pga. fødsel og ny baby i hus i slutten av november,
tar eg ikkje imot bestillinger etter ca midten av oktober.
Så vil du bestille julegaver,
må du gjere det no :-)

hjemme.bra@gmail.com

søndag 25. august 2013

Laaang vimpelrekke med navn

Den lengste vimpelrekka,
så langt...

Denne vimpelrekka var bursdagsgave frå
min datter til venninna.
 Brukte samme stoffa som til Linnea,
men det vart rosa bånd denne gongen.

Ønsker du vimpelrekke til barnet ditt?
Eller til å gi vekk i gave?

Hjemme.bra@gmail.com

torsdag 22. august 2013

Vimpelrekke med navn - sydd på bestilling

Så kjekt at folk liker vimpelrekkene eg syr :-)
Gøy å få fleire bestillinger.
Denne vart sydd av nye stoff.
Dus lilla og kvitt.
 Og vimplane vart festa til
kvitt bånd.
 Vart enig med kunden om å ha
ein vimpel med stjerne etter navnet.
Slik vart det samme farge på første og siste vimpel.
Eg har ei stor bestilling å jobbe med no,
men om det ikkje haster med å få det ferdige produktet,
så er det berre å legge inn bestillinger.

hjemme.bra@gmail.com

tirsdag 20. august 2013

Blå vimpelrekke (uten navn)

Sydd, og gitt bort
til ein liten prins.


 Prøvde å få til eit
"matchende" kort.
Har brukt teknikken
paperpiecing.

torsdag 8. august 2013

Vimpelrekke i bursdagsgave

Denne vimpelrekka skal jenta mi
gi bort
i bursdagsgave
til en tremenning som bor i USA.
 Ho er invitert i 
prinsesse-selskap.
Ønsker du å bestille vimpelrekke med navn?
Ta kontakt :
hjemme.bra@gmail.com

torsdag 11. juli 2013

Vimpelrekke med navn

Kjekt å få enda ei bestilling
Vimpelrekke med navn.

 Denne vart ganske lang :-)
Den er sydd av samme stoffa som vimpelrekka til Bella,
og bokstavane er mala på med sølv tekstilmaling.
Denne vimpelrekka skal ut på lang reise,
og kjem til å pynte opp rommet til ei lita jente
som skal bo i Øst-Asia.

No tar eg ferie i ca 2 veker.
Men det er berre å bestille om du ønsker det.
Leveringstida blir da litt lenger...

e-post: hjemme.bra@gmail.com